2007-05-22

Blogzalekeriak...

Ba hoixe. Blogez-blog, spam korreoaren antzera proposatzen diren lan "extra"txoak. Kuriositateagatik baino ez dut egingo!
Kontua da irakurtzen nagoen liburuko 179.orrialdeko bigarren paragrafoa ipini behar dudala neure blogean. Neure idazmahaia gainezka daukat [cdak, trastoak mila...] eta nekez aurkitu dut irailan irakurtzen hasi nintzen liburua [eta oraindik ez dut amaitu!].

Udan asko irakurri nuen, eta indar horrek bultzata edo, irailan hasi nintzen liburuarekin. Hemen post bat ere ipini nuen... Binomio fantastikoaz. Liluratu egin baininduen liburuak... haurrekin fantasia mundua nola landu, ipuinetan, binomio fantastikoaren erabilera... interesgarria oso!

Hementxe ba, parrafoa:

"La posibilidad más sencilla de inventar historias cómicas nace del aprovechamiento del error. Las primeras historias serán más gestuales que verbales. Papá se pone zapatos en las manos. Se pone los zapatos en la cabeza. Quiere comer sopa con el martillo..."

Gianni Rodariren Gramática de la fantasía liburutik ateratakoa da hain zuzen. Lankide batek utzi zidan eta oraindik ez diot itzuli, nik estreinatu diodan liburua...


Entzuna dut, mundu honetan bi "tonto" klase daudela: liburuak uzten dituena eta liburuak itzultzen dituena.

Tira, aukera baduzue, irakurri liburua. Ederra da,orain artean irakurritakoa behinik-behin!


Etiquetas: